Krukdesign ;-)

 
För ett tag sen besökte jag en större blomsterhandel för att pryda mina fönster med lite grönt. Hittade en fin s k porslinsblomma, men upptäckte när jag kom hem att jag inte hade en enda kruka som passade. Utom en lerkruka med mönster som påminner om en blandning av egyptiska mönster och hieroglyfer... Gräslig, men man tager vad man haver. Några dagar senare fick jag iden att täcka krukan med något tyg och fann denna spets i mina gömmor.   På med lite lim och visst, krukan kanske inte är världens vackraste nu heller, men den är bra mycket bättre än innan...
 
Med önskan om en fortsatt skön söndag!   /M
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

villasand.blogg.se

En blogg om livet på landet. Mat, bak och pyssel, heminredning och lite bygg. Och kanske lite familj... :-)

RSS 2.0